»Glejte naš film na največjem zaslonu, kar jih je. In čim prej se odpravite s prijatelji v kino, z ramo ob rami, v temo, in poglejte vse filme, ki so bili danes tukaj zastopani.«
»To je film, ki ga gledalci morajo videti v kinu.«
»Ogled filma v kinu je lahko izjemno hipnotično dejanje. Doma je s tablico veliko težje ohraniti fokus, ki ga potrebujete, da vas film resnično povleče k sebi. Hipnotični kino je hkrati poklon in razširitev izkušnje gledanja filmov v kinu.«
»Hodimo gledat filme v kino.«
»Velik del festivala je slonel na njegovih ramah.«
»Prosim, ne oglejte si ga na telefonih! Oglejte si ga na največjem zaslonu, kar lahko, z najglasnejšim zvokom - navijte ga.«
»Upam, da to pomeni, da se bodo ljudje spravili v kino in si ta film ogledali na velikem platnu, kot je bil zamišljen.«
»Film si je v srbskih kinih v prvih 10 dneh ogledalo več kot 35.000 ljudi.«
»Da bi uspehi v tujini pomagali tudi k svetli prihodnosti slovenskega filma v domačih kinih.«
»dokler ni prišel video, ki je ubil kino.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju