»Glejte naš film na največjem zaslonu, kar jih je. In čim prej se odpravite s prijatelji v kino, z ramo ob rami, v temo, in poglejte vse filme, ki so bili danes tukaj zastopani.«
»To je film, ki ga gledalci morajo videti v kinu.«
»Ogled filma v kinu je lahko izjemno hipnotično dejanje. Doma je s tablico veliko težje ohraniti fokus, ki ga potrebujete, da vas film resnično povleče k sebi. Hipnotični kino je hkrati poklon in razširitev izkušnje gledanja filmov v kinu.«
»Hodimo gledat filme v kino.«
»Velik del festivala je slonel na njegovih ramah.«
»Prosim, ne oglejte si ga na telefonih! Oglejte si ga na največjem zaslonu, kar lahko, z najglasnejšim zvokom - navijte ga.«
»Upam, da to pomeni, da se bodo ljudje spravili v kino in si ta film ogledali na velikem platnu, kot je bil zamišljen.«
»dokler ni prišel video, ki je ubil kino.«
»Dokler ni prišel video, ki je ubil kino.«
»Film si je v srbskih kinih v prvih 10 dneh ogledalo več kot 35.000 ljudi.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju